lördag

publicerat i Allmänt;
Det är väl nu man borde va glad & pigg för att det är helg ?
Men icke sa nicke. Jag mår inge bra alls. Igår hade vi släkträff hemma hos mor & far , jätteskoj! Tack alla! <3
Och idag vaknade jag upp med ett mindre bra humör, shit va de svänger . Har inte känt att jag mått så bra på sista tiden , deprimerad & skit. Vill så gärna åka utomlands hem till Spanien där jag inte vart än & kollat hur det ens ser ut , men jag vågar ju inte , jag vågar inte åka flygplan jag är livrädd & de hindrar mig från att åka iväg . FAN så skit de känns.
Inatt drömde jag att jag & W skulle åka flygplan och jag vakna av att jag storgrät för att jag absolut inte ville sätta mig på planet , sjukt va? haha. låter helt larvigt men det är så jag är.

Idag då ? Ja, väntar just nu på att Emma ska ringa så ska vi dra & sola tror jag, sen ikväll så blir det nog till att festa fast jag inte alls är taggad för 5 öre just nu men de kommer väl. Skulle ju ha åkt till Örebro idag men de blev inställt så nu pratar vi istället om att åka till Stockholm , skulle ju faktiskt vara riktigt kul att åka iväg ifrån stan här ,fast de känns lite tråkigt då det just nu pågår Å festen här, men de är väl inget direkt & hurra för ! Fast karusellerna är riktigt roliga måste jag säga. I torsdags va jag & emma ner en sväng och åkte en jättekul karusell 3 gånger & vi skratta lika mycket varje gång haha! Jaja , nej nu ska jag göra mig redo för att sola..

hoppas ni mår bra & får en trevlig lördag.
puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Haha, vi kan göra sällskap till Spanien, jag & Ludde funderar också på att åka dit men jag är också skiträdd för att flyga haha ;P

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

Ja , de tycker jag :) haha du också ? jag är verkligen livrädd sitter typ o gråter ;P

3:e kommentar, skriven , av Johanna Ravinale:

Det går att åka tåg ner ju också och det tar inte s jätte lång tid :)

Kommentera inlägget här :