19/12

publicerat i Allmänt;
Bitterfitta!
ja, jag är inte på så bra humör just nu vet dock inte varför.

Har vart hos farmor idag och ätit och träffat alla kusinerna på " pappas sida " , mycket trevligt. Fick dock lite huvudvärk av alla barnen som sprang och jagade och skrek och lekte , =P så söta! Kom hem vid 18.30 ungefär , var tvungen att gräva fram bilen i snön för att åka och handla lite frukost , frugan min följde med för hon skulle berätta "helgens händelse " för mig haha åh heerreeeeguuuud.

Nu är det också snart en månad kvar innan flytt , spännande jag längtar . Hoppas bara att allt blir bra, håller tummarna. Näe, nu ska jag glo en stund på TV innan det är dags att hoppa ner i sängen imorgon och på tisdag är det jobb 7-16 , onsdag ledig, väldigt skönt.  Tänkte också hoppa ner i solariumet imorgon + kolla på hollywood fruar om jag får ragga mig in någonstans , har inte den kanalen =(

puss&kram skumbanan!



saknar min mage, där va jag i v. 20 med lilla älsklings w .

Kommentera inlägget här :