Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av syster:

tack jag vet, o jag älskar dig!

2:a kommentar, skriven , av Jonna - Luddes mamma:

Fan vad förvånad jag blev att se dig idag, haha! Är det rebecca som flyttat in där? :)

3:e kommentar, skriven , av Syster yster:

svar " syster " : haha vad bra att du vet det ;D älskar dig också

4:e kommentar, skriven , av Jonna - Luddes mamma:

Fan vad kul! :) min barndomsvän bor i lägenheten precis ovanför och vi såg när dom flyttade ut och gick och funderaade på vilka som skulle flytta in nu då :P men det var bra då fick hon bra grannar, hoppas dom trivs och att jennie sköter sig haha ;)

5:e kommentar, skriven , av N:

hej baby, jag älskar dig. fast du är sjuk och snorig, kort och söt så älskar jag dig, jag älskar dig mer än spotify utan reklam, jag älskar att vakna upp brevid dig och du blir mysig och kramgo.

Kommentera inlägget här :