onsdag'

publicerat i Allmänt;

Idag har jag vart ledig ifrån jobbet & det var faktiskt väldigt skönt.
Har vart med Bästa vän & Jonte på Ikea där vi handlade en hel del så vi fick nästan inte plats med det i bilen, haha! =P Efter det så var jag med mormor på jysk och kollade lite handlade lite där med , ajabajja ! Åkte sedan hem väntade på N som kom förbi , gick & kollade på nya lägenheten FINT! Sen har jag träffat frugan , vart och storhandlat . Sen åkte vi hem till henne & åt mat + att jag fick en matlåda tills imorgon, tack så mycket ! <3
Efter det åkte vi & kollade på Rebeckas & Jontes lägenhet som dom flyttade till idag & den va väldigt mysig och fin. Blir väldigt sugen på att flytta nu nu nu , men det är ju bara två månader kvar idag.

Nu så ska jag gå & sova , en hel jobb dag imorgon 7-16 , fredag 8-16 & helgen är jag ledig . wiiieee ! storstädning hemma och lite annat smått & gott.

Kommentera inlägget här :