tisdag'

publicerat i Allmänt;

Hade en jätte trevlig helg. Var hos Rebecka & Jonte i lördags och drack vin, spelade spel & hade det super kul. Det var jag , Rebecka, Jonte, Lisa, Micke & sedan följde N med. =) Var lite små bakis i söndags . Jag & N vaknade åkte hem till Rebecka  & Jonte , grabbarna fick måla medans jag & Rebecka fixade gardinerna och annat smått & gott sedan så beställde vi hem pizza. Åkte sen hem & sen hem till N igen för att kolla på film med honom & frugan.  Underbarhelg.

Har jobbat igår & idag men idag slutade jag 11.30 riktigt skönt åkte direkt hem till min sjuka son , han hostar & är förkyld han har även lyckats smitta mig nu. Men men så är det med små barn. Ska strax ta mig något varmt att dricka & mysa ner mig i soffan har vart ute & gått med frugan en rask promenad på 1 timme inte illa!

 

Pusss&kram

Kommentera inlägget här :