hemma.

publicerat i Allmänt;

Nu är vi hemma eller ja vi har vart hemma ett bra tag. Fick skjuts av min mormor hem eftersom vissa andra SVEK! skit ner er .

som sagt har vart hos Bella & Max hela dagen , ungarna har lekt som attan & sen kom Jocke & Ante över också så det blev skojsigt! nu ligger W i sängen & jag sitter här funderar skarpt på att gå & lägga mig. Imorgon ska han till sin pappa tills på torsdag. W va ju hos sin farmor i helgen då hans pappa inte va där  =/ jadu  , fråga mig inte blir bara irriterad!  Jahaja, imorgon? hum, ska iaf hämta min vagn som blev kvar hemma hos Bella & sen ska jag träffa Lina. Sen får vi se vart dagen bär av helt enkelt ... är ganska smått irriterad just nu över en sak men de tänker jag inte slänga ut här på bloggen.

Nej godnatt! =)


Im gonna find a way to make it without you.

Kommentera inlägget här :