måndag

publicerat i Allmänt;

Denna vecka börjar min praktik, så idag ska jag upp till sjukhuset & praktisera. Skulle egentligen ha börjat kl 7 men de sa att jag kunde komma till kl 12. SOVMORGON!  Ni som undrar vart jag ska praktisera så är det på prematur avdelningen ( för tidigt födda ) så det ska bli riktigt kul faktiskt! =) Jadå , igår ? hum, vi firade min mamma som fyllde år & så blev de myskväll med film + masssa gottigott. ikväll ska vi sova hemma hos mamma & pappa igen för de åker ju till spanien imorgon & är borta en hel månad =(  , fy kommer sakna dom.
Någon som vill bo hemma hos mig & W ? (A) hahah, sällskapsdam sökes ! skämtåsido.

 

nej nu ska jag fixa tvätten .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Hoppas du får en bra första dag på praktiken gumman! :)

2:a kommentar, skriven , av Martina:

jag bor hos er;)

Kommentera inlägget här :