onsdag'

publicerat i Allmänt;
Fick väcka W imorse för att jag skulle vara i skolan kl 8 så var tvungen att lämna honom vid halv. Lämnade honom och sedan hem igen för att gå ut med hunden och sen iväg till skolan tillsammans med Johanna. Men när vi kom dit så hade vi ingen lektion som vi har på morgonen för att det var frilufsdag , kul gått dit i onödan och gått upp för tidigt och fick väcka W . stackaren <3 men nu är jag hemma har precis vart ute med hunden , har duschat & nu ska jag lägga mig i soffan för att vila sen ska jag göra iordning en matlåda till praktiken. Och sen kommer Rebecka hit för att hämta hunden, jaa det är mycket på en gång!
Har jag tur så kanske hon kan skjutsa mig & hämta mig ifrån praktiken, hoppas hoppas!
Nej , nu ska jag kila . gårdagen var helt okej lite lång tråkigt bara ,men ikväll ska jag få luncha med johanna så då kanske de blir lite roligare. =) see yaa!

Kommentera inlägget här :