Torsdag'

publicerat i Allmänt;

Dagen innan fredag , jag älskart !
helg helg , helgen jag har längtat efter.

idag har vart en lugn dag då jag inte mått någe vidare ,hade lite feber i morse & ont i halsen men nu känns det väl rätt okej! imorgon är det dags för skola igen och efter skolan har vi planer. Wiggo ska till sin pappa den här helgen så jag är barnledig, vila upp sig lite till praktiken som börjar nästa vecka, ska bli riktigt nice! Men jag har även andra planer än att bara vila ! =P jaja shit the same!

har inte så mycket & berätta faktiskt. funderar på att sätta lösenord på bloggen då jag inte vill att vissa personer ska läsa & ta del av mitt / vårt liv. låter de som en bra idé ?


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Hade tyckt det var otroligt tråkigt om du hade satt lösenord på din blogg :( Har följt den sen Wiggo var bebis & jag tycker alltid det är lika roligt att läsa om er vardag! Vad jag har förstått så har det varit tufft för dig på senaste tiden men vill iaf att du ska veta att jag tycker du gör ett otroligt bra jobb med Wiggo! Beundrar din styrka något enormt! Alla har vi våra up and downs, men som man säger.. efter regn så kommer solsken! :) Ta ingen skit.. Du är värd bättre Bea!



Många styrkekramar Caroline, en trogen läsare :)

2:a kommentar, skriven , av Pernilla - 20 år och mamma:

Då vill jag ha lösenordet, för ÄLSKAR att läsa din blogg! :)

3:e kommentar, skriven , av Lina:

Det kan vara skönt att ha det iaf ett tag. Men då måste jag få lösenordet ;) Puss <3

4:e kommentar, skriven , av Alexandra Meyer:

Nej inget lösenord, för jag läser din blogg dagligen =(

5:e kommentar, skriven , av Emma:

Nej inget lösenord gumman! Skriv vad du vill och skit i vad folk säger! :D

6:e kommentar, skriven , av claudia:

fint ! :D

hur gammal är du då?:)

Kommentera inlägget här :