Blåst...

publicerat i Allmänt;

känner mig så fruktansvärt blåst , fattar inte varför du fortsätter ljuga när jag vet hela sannningen & du vet att jag har rätt. Du vet att jag vet sanningen men kan inte erkänna det.

är äntligen hemma hos min älskade lilla son. tack för att du finns min lilla älskling , du är mitt liv, mitt allt. jag älskar dig mest över allt annat.
Frågadae Wiggo om han var mammas lilla gullunge och till svar fick jag
" aa ja e mammas gållunge " .
" men mamma lisa e min hond " Haha
" jaa, älskling lisa är din hund " .

jag älskar när han börjat prata så mycket  , speciellt när jag förstår vad han säger. Men nu ska vi mysa i soffan.

jag älskar dig , tack för att du aldrig sviker mig , tack för att du aldrig ljuger för mig eller får mig att känna mig värdelös och som en blåst idiot. <3

Kommentera inlägget här :