Först skoldagen avklarad !

publicerat i Allmänt;

Var rätt kul att komma tillbaka till skolan & träffa alla.
Eller jag hade iaf jäkligt roligt , iaf på idrotten då vi skulle dansa vals & bugg ! =P jo men tjena Bea drogs runt som en vante.
Sen efter skolan blev det till att träffa S gick runt på stan & sedan följde jag med henne hem en stund, snacka skit & umgås. Mycket mysigt , har saknat henne!  Nu sitter jag hemma i lägenheten W är hos sin farmor & är borta hela helgen, puh jag kommer sakna den krabaten till tusen. <3 nu då ? jo jag sitter faktiskt med en skålgodis , inte illa väldans smarrigt må jag säga. Ikväll blir det bara mys mys & åter mys , kan de bli bättre ? OHNO. Eller jo om jag hade W vid min sida.

 

Nu ska jag kila igen, jag hoppas ni haft en bra dag!

Kommentera inlägget här :