Hej bloggen!

publicerat i Allmänt;
Haft fullt upp & har inte kunnat uppdaterat. Nyår var väldigt roligt måste jag säga, jag firade med sjukt trevliga människor & såklart med min bästavän. Dagen efter mådde jag väl inte sådär riktigt bra , men va tusan de hör till ! =P
Vi mår bra , friska & krya än så länge dock har jag lite små ont i halsen men inget mer. tack för det!  Satt ju 2 stycken nyårslöften för mig detta år , ett utav dom har jag hållt men de andra har jag inte riktigt hållt men jag ska försöka & jag ska göra så gott jag kan jag måste fixa det för att själv må bra & va lycklig ! =)  vad det är för något håller jag för mig själv ...
Har också tänkt på att hålla mitt privatliv utanför den här bloggen , dvs .pojkvänner , ifall jag träffar någon osv. Annars blir det ett jäkla liv. INGET SNACK OM DET TACK ! =D

Ja, har väl inte hänt så mycket förutom att jag jobbat en hel dag igår i torshälla, mycket kul ! Får väl se om det blir några mer tider eller inte. Men men , nu ska jag kila iväg igen.

PUSS&KRAM!

Kommentera inlägget här :