kväller'

publicerat i Allmänt;

    Ledsen, sviken & sårad.
Jag tycker inte om att folk säger en sak till mig och säger något helt annat till någon annan. Jag är less på att aldrig få veta vad sanningen är för något , tycker inte om någon slags " dubbelmoral " . Jag vet vad du sagt till folk och jag vet såklart vad du sagt till mig, men de du säger till mig vågar jag inte ens ta åt mig, vågar inte tro på det. Tar det som en nypasalt.  Jag tror att du försöker hålla fast mig för att du rädd , rädd att jag ska springa iväg. Men jag är också rädd , rädd för dig , därför springer jag nu min väg & du försöker inte ens stoppa mig.



Tror inte att det är många som förstår detta , men det är inte nödvändigt jag ville bara skriva vad jag känner just nu.
( sorry, för att jag är dålig på att uppdatera och är väldigt tråkig) .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Theos mamma !:

Ååå vad söt :) Hehe raggigaste frillan =)..

Toppen blogg !

Kommentera inlägget här :