Lördag'

publicerat i Allmänt;
Sitter hemma har pluggat lite och det börjar kännas lite lättare nu & jag inte mig inte lika stressad med hundra saker att göra. GREAT!  Igår så var jag & E på tunapark köpte uggs , äntligen ett par hela utan att man blir blöt om fötterna . Jag köpte även en skitsöt jeans skjorta till W och en fin tröja. =) Han kommer bli så läcker.  Ja efter det åkte jag hem , satt mig ner och plugggade ,sedan somnade jag in i min skönhetssömn.
Just nu sitter jag med hårinpackning & en stor påse på huvudet , frisören sa att de skulle va bra så jag får väl lita på henne ! =P 
Ikväll blir det inte en lugn stund för jag ska vara med Emma & vi ska dansa och slå klackarna i taket ! ;) Weei !  Ja och så har vi ju våra planer också , ah man vet aldrig hur kvällen kommer att sluta.

NU NU , dags att busa med W .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Det där med påsen var faktiskt jag som sa och inte din frisör ;) Kommer bli galen ikväll, är såååå taggad :D

Kommentera inlägget här :