snö i ansiktet.

publicerat i Allmänt;

 ( wiggo skriver )

Min mormor hämtade mig ifrån dagmamman idag och så åkte vi hem till mamma & hämtade upp henne, sen for vi hem till mormor & morfar. Vi åt pannkakor och sedan kollade vi på Nicke nyfiken! Jag berättade även för mamma att en tjej som också går hos min dagmamma kastade snö i mitt ansikte idag och jag blev jätteledsen, fast jag kastade även snö tillbaka ;)
Imorgon ska jag tillbaka till dagmamman och min mamma ska iväg till skolan hon berättade för mig att hon har 4 timmars håltimme och det tycker jag lät väldigt lustigt. Men nu tycker min mamma att det är dags för mig att sova, så jag säger GOD NATT!

bjuder även på en bild från när jag bara var några månader gammal. Visst är jag söt? mamma säger att jag är världens sötaste!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

fan vad löjligt

2:a kommentar, skriven , av Caroline:

Löjligt? Var är din fantasi nånstans?



Jag tycker det är himla charmigt :)



Keep up the good work Bea!

3:e kommentar, skriven , av Natalie:

Wiggo är ursöt!

4:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar : - sandra? så löjligt kan de ju inte vara eftersom du läser den ;)

5:e kommentar, skriven , av Lina:

Sandra, gå och dö!



Wiggo, forsätta visa kvinnorna hur det ska vara!



Bea, hör av dig på håltimmen <3

6:e kommentar, skriven , av Sandra Wahlbom:

Hallå där :) Hur är det med er? Vore kul att ses någon dag, det var längesen! Kram :)

7:e kommentar, skriven , av jennifer:

fan va söt, <3 oh! :D

8:e kommentar, skriven , av natha:

Han är så söt!

Va gulligt skrivet!

Kommentera inlägget här :