suck

publicerat i Allmänt;
I början av den här dagen så hade jag 4 arbeten som jag ville få klart nu har jag gjort 2 och ½ så nu är det inte mycket kvar , känns helt underbart & jag kan pusta ut lite grann. =) Imorgon ska jag försöka göra klart resten. Wiggo sover som en stock och jag ska väl snart lägga mig jag med fast jag hade tänkt va uppe och plugga hela kvällen men jag känner att ögonen börjar hänga lite grann ! =P ledig dag imorgon, då ska jag träffa S och på onsdag kväll ska jag träffa E för en runda på staden och prata lite inför våra planer ;) 

Jag hoppas att ni har haft en bra dag , min dag har känts ganska värdelös men har ändå känt mig ganska så duktig! NEJ nu räcker det , puss&godnatt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese-Mamma till Nellie:

Så söt lite kille du har :) Kram!

Kommentera inlägget här :