torsdag,

publicerat i Allmänt;
Snart helg , hallelulja!
Idag har jag vart i skolan som vanligt gjorde någon uppsats i svenskan och det gick väl bra tror jag om jag & johanna nu gjorde rätt vill säga , haha!=P Sen hade vi idrott och sen skulle vi ha Webb men vi satt på våran en timmes håltimme då & så skulle vi gå till Webben men upptäckte att alla datorer var borta =O . ja dom bygger tydligen om i det huset men dumt att säga att vi inte har nån Webb på TVn eller något! Där satt vi i en timme & vänta på den där jäkla lektionen! Sen hem direkt, sola & duscha . Sen kom W & mamma som hade vart hos min mormor. Nu ligger W och sover han somnade ovanligt fort kanske för att jag läste boken " Oliver & gänget " för honom ett xantal gånger ! =)

Nej väntar nu på ett samtal ifrån L och sedan ska jag hoppa ner i soffan & glutta på TV.

du är speciell för mig ,
du gör mig varm och sprider gläjde
snälla stanna hos mig föralltid. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia - ungmamma89:

Jag har en tävling i min blogg tillsammans med Granit&Loppi.se just nu där man kan vinna städning/rensning av sitt barns rum samt förvaring från Granit (tillsammans värt 5000 kr).

Om du vill vara med: http://juliaochtuva.blogg.se/2010/january/rensa-ut-och-casha-in-for-dig-med-barn.html

Kommentera inlägget här :