Torsdag'

publicerat i Allmänt;
Idagdå!
skola som vanligt, fick en bok på svenskan som vi ska läsa under praktiken, urk! Hatar och läsa böcker och hur tusan ska man ha tid att läsa en bok när jag jobbar från 7-15 eller 14-21.45 ? Nej jag kommer vara helt slut.
Jaja, på idrotten så var vi & simmade i badhuset inte kul , inte min grej. Sen åkte jag hem städade & rensade hela lägenheten , skööönt !
Och sen har jag tvättat också , bea är duktig. Sen åkte jag hem till mamma & pappa , solade & kollat på en film med Wiggo. Sedan har jag pluggat pluggat & pluggat som jag har gjort hela den här veckan nu. Imorgon ska det vara en pluggfri dag eller ska iallafall försöka skippa det.

Nej trött som satan & duschen väntar , imorgon skola igen slutar 17 NICE eller inte.
Efter det hämta Emma och sedan en sväng till tuna park för spaning efter nya uggs till oss båda!

Kommentera inlägget här :