Torsdag'

publicerat i Allmänt;

Idag vaknade W kl 4 halv 5 vi gick upp gjorde välling och sedan la vi oss i sängen igen och somnade om. Han somnade med sin kind på min kind och hur mysigt är inte det ?=) Vi vaknade kl 8 eller ja vaknade kl 8 för jag drömde att en padda hoppade upp på mig och jag tycker att paddor är skit äckliga , haha! så jag vaknade o skrek då väckte jag W också , stackarn! =P sen gick vi upp åt frukost, tog på oss och åkte till dagmamman , idag skulle dom iväg till Slagsta för att träffa dom andra barnen. Och jag ska snart iväg till skolan för en lektion nu på morgonen och en lektion på eftermiddagen ( host, om jag nu orkar gå på den ).

 

ikväll blir det myspys har jag besämt , kolla på en film & softa. MYSIGT! sen ska jag kolla också på vad jag ska ha för nya bilder på min blogg design.  så ska jag skicka iväg ett mail så vi hoppas på en ny design som jag velat ha länge =).  Tack T för att du kunde hjälpa mig trotts att du inte gör åt andra längre! Nej Bea sluta snacka nu måste du dra till skolan..

puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av natha:

okej :)

Då ska jag säga det till henne :)

Hon vill gärna söka in dit i höst men är rädd för att inte komma in

Kommentera inlägget här :