måndag'

publicerat i Allmänt;
Har jobbat som vanligt. Hem direkt , städa lite smått & sen drog jag & lämnade in min mobil på lagning eftersom den blev lite förstörd i lördags ;P inga kommentarer! Träffade Emma lite senare när hon slutat , åkte ut till sundbyholm för att sola lite grann sen for vi hemåt till hennes föräldrar & badade i poolen , de va helt okej 29 grader varmt tackar man inte nej till ! :) Sen kom Emmas kompis Alex från Stockholm hit , åt mat med honom snabbt & sedan fick jag skjuts hem. Ja , har inte hänt så mycket mer idag.
Ska snart lägga mig , jobb imorgon 8-14 & på onsdag är jag ledig , åh så skönt!

Alex  ; Aa men jag är i Eskilstuna nu, vid någon sjö vid dig.
Emma ; aaha , du menar eskilstuna ån ?
åh , herregud va vi skratta !





åh min hjärna , jag vet ingenting. Jag blir galen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Sötaste ju, det är inte lätt att veta att det är en å och inte en sjö :P Jag hade typ kallat det hav om jag inte visste vad det var, haha :D

Kommentera inlägget här :