onsdag

publicerat i Allmänt;

Vart i skolan & det har väl gått ganska bra. Förut när jag hade praktik längtade jag tillbaka till skolan men nu vill jag nästan tillbaka till praktiken & slippa allt jäkla plugg hela tiden. Jag tror jag spyr på skolan snart men jag får väl tänka på att det inte är så långt kvar & snart är det dags för studenten. Kämpa på!


Ikväll ska jag träna så som det ser ut just nu , men jag är inte på det bästa humöret just nu. Är så trött på alla falska människorv att jag bara har lust att försvinna ifrån den här stan. Funderar skarpt på att dra iväg hem till Spanien nån månad efter studenten & bara vila upp mig. Kanske till & med flytta ifrån stan ? Ja så är mina planer just nu. Men ändå vet jag att det kommer bli desamma igen även om man flyttar , tror inte alla är ärliga & uppriktiga mot dig där heller men värt ett försök kanske!

Nej, nu ska jag kila igen.


Kommentera inlägget här :