Torsdag'

publicerat i Allmänt;
 Hallå allesammans!
Idag fick jag sluta vid halv 2 så åkte direkt ner till skolan för att hämta ett papper. Men tror ni att de fanns något ? NEJ såklart inte. Läraren var inte där & inget jäkla papper fanns så får väl åka ner imorgon igen. Nu sitter jag här hemma väntar på att klockan ska bli 15 då ska jag hämta min syster och skjutsa henne hem till mor & far, de kommer ju hem idag. Dock så kan jag inte sova där med tanke på att jag ska upp kl 6 imorgon & dra iväg till praktiken. Tänkte passa på & sola där hemma också medans jag är där så slipper jag betala 55kr för att sola 20 minuter nånannanstans! Hateit, svin dyrt!
Måste duscha också sen måste jag också åka till tuna park för att lämna tillbaka den här värdelösa lånetelefonen som jag fick låna under tiden min är på lagning för den här fuckar ur hela tiden & stänger av sig själv . irriterande! Ja känns som jag har en hel del saker att hinna med idag.
Men jag hoppas att ni har haft en bra dag iaf! =)

Kommentera inlägget här :