Måndag'

publicerat i Allmänt;

Nu är det inte långt kvar till studenten!

Helgen har vart helt perfekt. Behöver man säga mer än så ?
Igår så var jag hos min mamma & pappa , åt mat , solade & lite sånt sen åkte vi in till stan åkte till mormor fika & blev ännu mer tjock =P. Sen fick vi skjuts av mamma hem till lägenheten så jag & W gick till lekparken en stund tills de började regna då gick vi in lagade mat & sen ut igen för att gå en promenad tillsammans med Emma. Wiggo somnade kl 22 då ringde A frågade om han kunde komma förbi & prata så gick ut & träffade han + M . Satt ute i typ en timme & blev uppäten av alla jäkla myggor sen kom J & D förbi också haha ett helt gäng utanför trappen.
Emma ringde mig senare på kvällen & kom hit & sov med mig ! Jag hoppas du inte är allt för trött idag gumman & att det är bättre . <3

Ska strax hoppa in i en dusch Wiggo är hos dagmamman & leker med alla barnen han blev så glad när jag sa att han skulle dit att han redan skulle gå dit kl 9 imorse fast jag bestämde att vi skulle dit halv 10. Ja han är allt för underbar den lilla krabaten! Ikväll blir det till att grilla i parken tillsammans med alla dagmammor + barn & föräldrar , mysigt!

 

Hoppas ni får en dag bra !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

lämnade du ditt barn ensam i lägenheten i en timma?

2:a kommentar, skriven , av charm pandora:

lämnade du ditt barn ensam i lägenheten i en timma?

3:e kommentar, skriven , av chanel women's sunglasses:

the jewelers if the "love stirring up trouble", it is definitely an advantage - when people are beginning to cut the budget to buy clothes,

Kommentera inlägget här :