måndag' - krossad.

publicerat i Allmänt;

är tydligen lediga idag & det gör mig ingenting alls!
så jag har planerat min dag idag, tror jag...  är inte på speciellt bra hurmör , då jag fått reda på saker hit & dit. Jag vill egentligen inte höra , jag vill egentligen inte tro på det heller. Men jag måste inse att det är sanning !




Jag är så sjukt trött på skiten nu,  jag är så sjukt trött på att du trampar på mig som jag vore en påse skit. Jag trodde att jag var värd någonting iallafall men jag hade tydligen fel. Jag är trött på att bli lurad , jag är trött på att du ljuger för mig , jag är trött på att du lovar saker & ting men att de alltid visar sig att du ljuger. Hur kan man ha mage till att kolla in i en persons ögon & lova det ? Och sedan visar de sig att det är ren lögn! Usch, jag förstår inte. Men nu vet jag , nu vet jag verkligen att jag har gått på en ren lögn hela tiden. När ska det bli min tur ? När ska de bli min tur att bli lycklig & bli behandlad med kärlek & respekt?

Kommentera inlägget här :