Söndag'

publicerat i Allmänt;

God morgon!
-jag är trött som fan. I fredags var jag & frugan ute & slirade lite , vi firade henne då eftersom hon fyller idag. Igår så var jag lite små bakis , men jobbade 16.30-21.30 , sen åkte jag hem till frugan & åt tacos , sen hem och somnade som en klubbad säl i sängen. Nu är jag iaf vaken men som sagt trött , förkyld & vill sova ännu mer men jag börjar kl 14 så måste strax ställa mig och laga lite mat. Ikväll om jag hinner så ska jag ta mig en snabbis förbi frugan och säga grattis. GRATTIS GAMLA KÄRRING PÅ DIN 21ÅRS DAG <3, spara lite tårta åt mig.

Imorgon är jag ledig iallafall och det ska bli skönt , då ska jag åka till jysk och hämta ut min byrå som jag beställade i fredags!  Nu är det nästan 2 månader kvar till flytten.

Nu ska jag piffa till mig lite , haha om det nu går.

puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna - Luddes mamma:

fasen vad kul med flytt Bea :)

2:a kommentar, skriven , av Frugan:

Fan tårtan hinner ju ruttna innan du kommer på besök :P

3:e kommentar, skriven , av Frugan nr2:

hahaha men hör av dig när du åker från dina föräldrar ;P

Kommentera inlägget här :