Söndagskväll'

publicerat i Allmänt;

Är hemma nu . Har vart ute på en promenad med Wiggo i vagn, vi var hos min kompis mamma och hälsade på mycket trevligt. =) Sen så gick vi en promenad efter det och sedan hem igen. Nu ligger älskling i sängen och sover så sött medans jag sitter här och inte gör ett skit , ska väl lägga mig jag med så småningom.


Imorgon ska Wiggo till dagmamman och ta dagisfoto , så jag har plockat ihop lite kläder som jag tänkte han skulle ha. Min snygging! Medans han är hos dagmamman ska jag förbi jobbet en sväng och lämna en bok , sedan åka och träna med bästavän , nu ska vi börja träna vettni! Sen sola om jag hinner och sedan hämta min lilla älskling igen. Sen så ska vi med Emma till TP för att köpa en jacka till henne och sen får vi se vart dagen bär av. Vi har lite bokat den här veckan faktiskt , ganska kul.


Tisdag; BVC , byta till vinterdäck , fika med en vän.
Onsdag ; Wiggo till tandläkarn , och sedan leka med en vän.
På kvällen ska jag hämta hem min mor & far från flygplatsen.
Sen någon dag i veckan ska jag träffa min ena kusin som ska komma & pröva min studentmössa och så ska jag träffa min andra kusin och laga mat och mysa . Ja, det är en händelserik vecka må jag tro!

Dags att ta sig lite blåbärssoppa! NATTINATT!

Kommentera inlägget här :