Tisdag'

publicerat i Allmänt;

Vilken dag , fullt upp.
Började med att jag och Wiggo fick stressa som tusan imorse, lämnade in bilen så den fick vinterdäck på och sedan gå till BVC det gick jättebra och allt var perfekt! =) Sen hämta bilen igen , sen hem stor städa, tvätta , möblerade om lite grann. Sen har vi gjort lite annat smått & gott idag också.


Imorgon ska Wiggo till tandläkarn på morgonen , upp tidigt imorgon också . =( jag vill sova! Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.  Får se hur dagen blir . På kvällen/natten ska jag och Rebecka åka och hämta min mamma och pappa från flygplatsen, äntligen kommer dom hem!
På torsdag ska jag jobba och sedan hem till min kusin , laga lite mat och kolla på TV. Och på fredag ska jag träffa tjejerna för att ta en fika på stan. Ja, det är fullt upp den här veckan ska bli riktigt skönt med helg faktiskt , fast jag ska ju iofs jobba på söndag men börja inte förrän 14 , very nice! =P

Nepps, dags för lillkillen att hoppa ner i sängen så jag slipper väcka honom imorgon som jag fick göra imorse.

 

 

jag vet inte alls , jag vet bara att jag saknar dig!

Kommentera inlägget här :