Det finns stunder i livet allt är värdelöst , välkommen till min värld!

publicerat i Allmänt;

Jag är nu hemma ifrån jobbet eller har vart det ett tag nu. Ligger i soffan med världens huvudvärk , beror nog på lite sömn inatt. Ikväll ska jag försöka sova tidigt ,ska upp och jobba imorgon också 8-16. Men nu ska jag försöka pallra mig iväg för jag ska kolla på Idol. På Torsdag så tänkte jag tillbringa min dag med Bästa vän , eftersom jag trodde att jag var ledig imorgon så sa jag att vi skulle träffas men det gick ju inte så får bli på Torsdag istället. Gumman jag vet att det är jobbigt just nu , men du vet att jag finns här. <3

Det känns skönt att ha mina vänner vid min sida & även min familj. Även om jag inte alls är glad eller lycklig just nu så finns dom för mig. Ni betyder allt , jag älskar er!
Har även pratat med N i telefonen i typ en halv timme om allt & ingenting , väldigt skönt att prata ur sig lite grann. Du är great!

Men nu ska jag försöka pallra mig upp ur soffan utan att svimma av.

Kommentera inlägget här :