En ny vecka igen!

publicerat i Allmänt;
Tiden bara rullar på & snart är det Oktober & va innebär de då ? JO att Wiggo blir hela 3 år. Gud va tiden har gått snabbt & han bara växer & växer! =)
Idag har Wiggo vart hos sin farmor under dagen . Jag har hjälp Rebecka med hästen , sedan åkte vi till mitt jobb för att kolla om de fanns lite extra tider & ups! jag fick några stycken, tack nu kanske man kan överleva några månader till ! 
Ska jobba imorgon 7-16 , sen får vi se vart dagen bär av. Nu är jag iallafall hemma hos mig igen , har vart " bortrest " under några dagar. =P . höhö.

Fick en jättesöt kommentar igår & den tackar jag massvis för. <3

 "
Hej Bea!
Ville bara skicka några tröstande ord! Du kan känna dig duktig och stolt för det du gör! Men du måste inse (det här är väldigt svårt jag vet) att den enda som kan göra att du känner dig tillräcklig och duktig är DU SJÄLV! Andra människor kommer alltid klaga på oss i vissa situationer, men enda vägen till "frid" är att tycka om sig själv och att själv tycka att man duger och är okej. Då spelar det nämligen ingen roll om någon annan tycker något annat. Du själv vet ju att du alltid gör ditt bästa. Ta hand om dig!
Kramar från en tjej på andra sidan jorden :) "


Ha det så fint & ta hand om er , nu ska jag springa iväg.

Kommentera inlägget här :