Härlig kväll'

publicerat i Allmänt;

Kom hem ifrån jobbet, hoppa in i duschen, laga mat & sen hämta Wiggo.
Åkte och käka med E , sen drog vi på en promenad med Sany, hunden , Emma , jag & Wiggo. Så nu känns det i benen må jag säga. =P

jag må va en slyna om ni tycker det , men jag är då hellre det än bönder.
Jag jobbar , jag tjänar egna pengar , jag tar hand om mig själv & min son som jag försörjer & tar ansvar för, vi har en egen lägenhet.Jag är nöjd med mitt liv , behöver inte klanka ner på andra människor mitt framför dom för att känna mig bättre själv. Jag har då mer än dig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kämpa på Bea. Folk är så jävla upptagna med att tro att de vet allt om andra att de inte fattar att det är deras liv de borde ta tag i! Du som mamma gör ditt bästa, hela tiden. Huvudsaken är att du vet det, och wiggo vet det! Ta vara på dina vänner och din familj. Det kommer alltid finnas människor som bara vill förstöra, göra allt jobbigt för en. Det är bara synd. Men låt dom inte ta ifrån dig din lycka. som du skriver så är du nöjd med ditt liv. det är det viktiga. Dom kan ju inte vara speciellt lyckliga med deras liv. Kämpa på! tror på dig

Kommentera inlägget här :