Helg'

publicerat i Allmänt;
Väldigt skönt.
Igår så jobbade jag , sedan åkte jag hem fixade mig lite & drog till frugan. Vi drog oss ner till stan & satt oss på Time out för invänta hennes vän Sia från Stockholm. Han kom ungefär vid halv 1 , satt där en timme till och sedan bar det hemåt. Har sovit som en kratta inatt somnade inte förrän kl 4 imorse :O . så är väl inte så väldans pigg men men . Ska strax bära mig av mot jobbet och jobba liten stund , sen får vi se va kvällen erbjuder. På söndag ska jag hämta hem min lilla älskling igen iaf & sedan blir det till att plugga lite  , har två prov den 4/10 på Insulin & omläggning , det har jag fått tjata mig till & äntligen ska jag få göra det . Man är ju trots allt undersköterska så man tycker ju att det är en sjävklarhet men tydligen inte. Men nu är det iaf dags!

På fredag fyller ju min lilla kille hela 3år då blir det kalas för hela slanten ! =D
Han har sagt att han önskar sig en radiostyrd bil & björnborg kalsonger , hahaha lilla älskling!

Nej nu ska jag få mig lite mat i magen sen bär jag mig av mot jobbet tidigare börjar 14 men jag tänkte nog åka snart , glömde papprena om provet där så kan ju alltid sätta mig & plugga innan det är dags att göra det viktiga.

puss&kram

they got nothin' on yooooooooooou baby !

Kommentera inlägget här :