Snälla gud ta mig härifrån.

publicerat i Allmänt;

Bara för en liten stund . Lämna tillbaka mig när allt är över.


Åh jag var så glad imorse & jag har vart så glad hela dagen. Och hur kan allt bara vända på en kväll ? Jag blir så trött på allt , trött på folk. LÅT MIG VARA och speciellt ni som inte ens känner mig. Vilka tror ni att ni är ? Fega små tjejer som skrattar , kom fram istället & säg vad erat problem är ? Ne just ! det är ni inte tillräckligt mogna för, de glömde jag! Usch, vill bara spy på vissa nu,vet vet inte heller om jag vill skratta eller gråta . Men det är nästan som man skäms , haha!

Är iallafall hemma nu , kommer inte kunna somna på ett tag inte så bra med tanke på att vissa har ju ett liv och ska upp tidigt imorgon bitti . Pratar iallafall med världens snällaste N på sms , och jag vill bara säga tack för att du finns. Du är väl den enda som någonsin har brytt sig och visat omtanke när jag mått som jag gjort + att du är kille =P . Och tack till mina underbara tjejer som alltid står vid min sida, jag älskar er.


Kommentera inlägget här :