Deprimerande ...

publicerat i Allmänt;
Snacka om deprimerande väder. Usch , känns skit.
Har precis duschat och fixat mig , tänkte ta mig en sväng till tuna park med min kära mor. Ska se om jag kan shoppa upp mitt present kort som jag fick av Emma när jag fyllde år :) Lite shopping gör väl alltid en på bättre humör , right?
Det är så mycket man vill ha , det är så jobbigt att behöva välja. Tänk om jag skulle bli miljonär jädrar vad jag skulle handla. Haha! Åh en massa smycken , jag är inne på smycken nu för tiden , halsband , armband men min favorit är fina ringar. Jaja, fortsätt drömma.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FowZie:

även om det inte finns någon åldersgräns på vissa saker och ting. Så finns det ändå en osynlig lag som håller en borta ifrån det. Är det rätt ? Vore det inte enklare om man kunde beställa det vad man vill ha direkt in i vardagsrummet?

2:a kommentar, skriven , av Jessica - tryck ett peacemärke på valfri textil:

Fast jag tycker jag är shoppingsugen även när jag är på bra humör... :-)

Kommentera inlägget här :