God morgon!

publicerat i Allmänt;
Igår hann jag inte blogga.
Jobbade 7-14 sen åkte jag och hämtade Wiggo direkt sen hem och bytte om.
Jag, Wiggo och min syster åkte sedan till Lager157 och shoppade loss, det är nog det rätta ordet. Köpte kläder till Wiggo för 800 kr ;P Ja bortskämd liten skitunge! Själv så kom jag hem med två tröjor.
Åkte sedan hem och lekte lite , efter ett tag så kom Bästa vän på besök . När hon hade åkt blev det läggdags för både mig och wiggo.

Idag så vaknade vi runt halv 7 , så har vart full rulle sen dess. Håller på och tvättar så väntar på att maskinen någon gång ska bli klar. Sen åker Wiggo till sin farmor kl 11. Jag har lite andra planer och det innehåller även shopping med bästa vän. Ska försöka att hålla lite i pengarna så köper lite utav det " nödvändigaste"  om det finns nåt sånt! ;)

såhär blir det idag, med ett par converse till. Solen skiner!

Kommentera inlägget här :