Hej hopp!

publicerat i Allmänt;
Idag har jag jobbat 8-16 , de gick bra! Kom hem , åkte iväg och solade medans mamma passade Wiggo och hundarna. Sen kom jag hem lagade mat , makaroner, bacon, skinka och ostsås. Yammi ! Sedan blev det en promenad med Wiggo tillsammans med min syster och Walter. Kom precis in Wiggo sitter och äter lite glass , de är läggdags för honom snart. Sen tänkte jag hoppa in i en dusch och sedan blir det TV en stund innan det är dags för sängen. Imorgon är det jobb igen 8-16. =) inte så roligt att sluta kl 16 på fredag men vad gör man inte. Sen är jag ju ledig hela helgen också, jippie!

Nästa vecka börjar mitt vikariat då är det bara att kämpa sig igenom det här året ut. Det ska nog gå bra =) jag ser fram emot det! Fick en vecka semester i sommar v 30 då blir det till att umgås med lilla killen och min stora kille. Sola och bada , bara ta de lugnt! Hoppas verkligen på en bra sommar nu.

Nej , nu ska jag byta om på den här lilla skrutten!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna - Luddes mamma:

Fan vad kul med vikariatet Bea! :)

Kommentera inlägget här :