onsdag - sjukling.

publicerat i Allmänt;
Fyfan säger jag bara. jag är sju IGEN och jag är så deprimerad att jag bara skulle kunna sätta mig och gråta i flera timmar. Jag var sjuk för två veckor sen i två jävla veckor ( ursäkta ) men jag börjar bli riktigt trött på det här.
Kände igår på eftermiddagen på jobbet att det inte stod rätt till i kroppen  , jag frös trotts typ 17 grader varmt och seg som fan. Kom hem och tog tempen YES, jag hade rätt de va feber.... =(

Har vart hos mor och far igår och även idag , tog farväl av dom för nu åker de till spaninen i ca 3 ½ vecka. Jag saknar er redan.
Nej har inte så mycket annat att berätta för er och jag orkar egentligen inte sätta här . Så nu ska jag hämta min Wiggo som står i duschen tillsammans med N. De ska iväg sen och handla då ska jag passa på o duscha o lägga mig i sängen ett tag.

Kommentera inlägget här :