onsdag'

publicerat i Allmänt;
Hade inte en chans till att hinna blogga igår, fullt ös.
På jobbet var vi ett huvud kort så fick 10 minuters lunch sen var det full rulle hela tiden. Efter jobbet åkte jag och hämtade Wiggo sen hem fixa tvätten, packa, gå ut med hundarna . Åkte ut till landet och va där , tvätta, städa och försökte underhålla barn, hundar. Herreguuud, fick iaf tid till att duscha . Tack för det!
Hoppas att det blir en lugnare dag idag , jobb 15-21 sen ska jag hem och sova för imorgon är det jobb igen 7-14 sen är jag iaf ledig på fredag då har jag bestämt att jag och Bästa vän ska iväg och shoppa lite!

Har precis vikt ihop tvätten och plockat lite här hemma, Wiggo är i sitt rum och leker med alla sina djur. Hans farmor kommer och hämtar honom vid kl 13 och lämnar honom sedan ikväll till N innan Wiggo ska gå och lägga sig. Wiggo har ju ingen dagmamma när jag jobbar kväll så de va tur att de löste sig. Tack .
Ska strax hoppa in i en dusch och andas lite . Vi får höras mer imorgon eller innan jobbet.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vendela:

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

Tack för din gulliga kommentar =)

Kommentera inlägget här :