Så duktiga!

publicerat i Allmänt;
Trots en ganska " hård " utgång igår så har jag och Rebecka vart så duktiga. Vi har cyklat till Torshälla och tillbaka. Stannade till på Willys och köpte mig lite hårfärg. Nu är jag hemma igen och väntar på att mamma ska komma hem ifrån kryssningen , hon har bilen här så jag tänkte åka med henne ut till landet sen. Idag blir det en lugn lördag och det behöver jag för nu måste jag vila upp mig inför jobbveckan och året får jag väl säga för att orka jobba. =)
N skulle också komma ut sen , då är det bara lilla skrutt Wiggo som saknas =( åh min finaste!

Imorgon har jag planerat att det ska motioneras för fulla bullar . Drack igår och åt en fet kebab tallrik idag, FY BUBBLAN som Wiggo brukar säga !=P Nej , nu ska jag sluta pladdra för jag ska gå och plocka ur diskmaskinen.

Såhär bakisklädsel blev det idag.

Kommentera inlägget här :