Söndag'

publicerat i Allmänt;
Vet inte hur jag ska kalla att min helg har vart både bra och dålig.

Ifredags så var jag med min mamma på tuna park en liten stund , hittade dock inte mycket. Åkte sedan med Bästa vän  , Jonathan och Jennifer till Västerås en sväng , hittade inte nåt där heller. Sen blev det att träffa Emma en stund. I lördags ja, umgås med Rebecka och Jonte på dagen satt hos dom och kollade på handbollen. Sen hem och fixa iordning mig sen blev det middag på Grappa tillsammans med min syster, Anna och Sandra. Middag och Middag kan jag inte kalla det för min del då jag åt vitlöksbröd och drack två cider ihopp om att förkylningen skulle släppa men ack nej. Emma hämtade sedan upp mig och vi åkte runt en sväng , pratade och så. Sen åkte vi hem hit och kollade på en film sen blev de läggdags. Har sovit som en kratta inatt , snoret rinner och jag hostar som en galning. Thats it!

idag? bra fråga. är inte på bra humör alls , o jag skiter i allt just nu... tillåt mig att gräva ner mig en stund och aldrig komma tillbaka ? eller komma tillbaka när livet har blivit normalt igen , om de nu blir det..

Kommentera inlägget här :