Söndagkväll '

publicerat i Allmänt;
Då var det söndagkväll igen och det är lika deprimerande som vanligt. Tycker inte alls om söndagar.
Idag har jag vart ganska effektiv må jag säga , vart ute och gått en raskpromenad i en timme, vart och solat ,städat , vart med min syster och hämtat paket , vart på ytterligare ett kalas , lagat mat och nu sitter jag här och ska pusta ut ett tag. Imorgon är det jobb som står på listan 8- 14 , ingen lång dag men de räcker som mjukstart då jag inte jobbat så mycket eftersom jag vart sjuk. Det är jobb hela veckan måndag - fredag så ska försöka kämpa mig igenom den.  Imorgon blir det även en runda på TP med min mor och även syster.

Ikväll så ska jag träffa Bästa vän , vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något roligt blir det alltid. Skönt att bara sitta och snacka lite skit. Känner att mitt humör inte alls är på topp vet inte vad det är men känner mig deppig. Ska försöka läsa igenom mina papper också ska göra delegeringsprov imorgon för typ 5 gången , måste ju förnyas! Känns som att man redan kan det där i sömnen. Men lycka till Bea!

Ja, så har min dag sett ut. Vad har ni gjort för skoj idag?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KiZnic - Ung mamma:

Mkt lek ute och bakat en massa :D

Kommentera inlägget här :