Torsdag '

publicerat i Allmänt;
Det är som det är . Sjukling ...
Igår så fick jag lov att följa med Nima till studion för han skulle tatuera någon . Wiggo skulle envist följa med så vad gör man inte för sin son trots 39 graders feber. Kom hem ganska sent .
Nu är vi iaf vakna. N är på jobbet , mamma o pappa är i spaninen och min syster sitter på landet. Tur att jag har min son hemma som kan ta hand om sin sjuka mor =P . Världens bästa!
Tänkte om jag och Wiggo kanske skulle pallra oss ut till landet och göra min syster sällskap fast hon är livädd att bli sjuk men vi behöver ju inte pussas. Skönt för Wiggo att vara ute och springa när de ska bli 19 grader varmt idag. Det tackar man för!

Wiggo säger att han vill skriva. Så jag ska skriva här vad han säger.
Alla . Pappa, mamma, Nima , Famoo , mooomoo, morfaa, moter ( moster ) , Walter , Lisa.
Och Nimas kompisar ossåå , jag dååå Wiggo
.

kgj  gjkgjkhjkhkhkhkhkhkhkkhhkhkhkhkkhkhkhkhklhkhhkhkhnhhkkhkhkhkhkkhkhkhkhk mbmbmnbmbmbbmbmbmbmbmbbµbmbmbmb.

Jag har världens bästa familj.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

krya!

2:a kommentar, skriven , av wiggos faster:

ge min älskling en stor puss från mig är du gullig! :D

3:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar ; de ska jag göra !=)

Kommentera inlägget här :