våran påskhelg.

publicerat i Allmänt;
Har i stortsätt spenderat hela påsken ute på landet. Vi har vart lite i stan också men sovit ute på landet alla nätter. Skönt att komma ut dit när det är så fint väder ute. Är nu hemma i stan och de känns faktiskt väldigt deprimerande att sitta här själv i lägenheten med strålande väder och N jobbar. Jag och W har iofs vart och hälsat på honom på jobbet och även stannade till i lekparken för att leka lite. Nu hoppas jag dom här timmarna går fort fram mot kvällen så man får lägga sig ner och sova.




Wiggo på landet lekte lite med spaden.



Wiggo klippte även upp chips påsen som han inte fick göra. Jag blev sur
och frågade varför han gjorde det. Fick ett svar " titta mamma , jag kunde " med ett stort leende. Mitt hjärta smälte
direkt.



Det blev också massa kramar med N , som Wiggo tycker så mycket om .



Fixade även ute möbler till balkongen , blev så fint!



Och idag blev det till att ligga på terassen på landet och sola, blev faktiskt lite röd i ansiktet =P .



Vi avslutade denna helg och dag med lite lek i lekparken.

Kommentera inlägget här :