God morgon!

publicerat i Allmänt;
Vi har vart vakna sen kl 5, tror att Wiggo har somnat om nu. Han vakna av att han grät och inte kunde öppna ögonen ( inge klet eller så ) Sen helt plötsligt kunde han kolla på en film iallafall men sen började han gråta igen och klaga på sitt öga. Jag vet inte vad det är , och såklart man blir orolig. Här sitter jag, måste åka till jobbet om ca 15 minuter , Wiggo och sover och ska till dagmamman men jag ringde min älskade mamma så hon är på väg hit , så får hon se till han en stund och kolla om det blir bättre med honom annars är det farbror doktorn som gäller. Usch, vad man känner sig hjälplös när man inte vet vad som står på tok. Min fina älskling.

Jag hoppas att ni mår bra och får en super bra dag. jag är trött och seg. Vart vaken själv nästan hela natten då jag känner att jag har ont i kroppen och halsen värker men dock ingen feber. Hållt Nima vaken också, usch vad elak jag är. Men bit ihop & få denna jobbdag över sen hem & vila.

Puss&kram

Kommentera inlägget här :