Kväller'

publicerat i Allmänt;
Idag fick Wiggo vara hemma ifrån dagmamman han hade ont i ögat så han fick vara med mormor idag. Det gick ju bra det med! =) Han somnade ju om imorse och sov enda till kl halv 10 , självklart när jag ska iväg till jobbet. Men när jag kom hem därifrån så mådde han alla tiders , inge fel på ögat och inge fel på Wiggo alls. Så snabbt det kan vända!
Somnade till i soffan efter jobbet mår inte riktigt 100 % bra känner mig hängig i kroppen , små förkyld & hals ont. Inget jag rekomenderar. Har vart en snabbis till TP kom hem med lite saker, och även ett par till skor. Shit, Nima kommer bli tokig på mig. =P Jaja , det är jag det!

Ska snart hoppa in i en dusch och koppla av , slänga mig i soffan . Invänta älskling som är på jobbet och jag hoppas att han kommer hem snart.

Kommentera inlägget här :