Måndag'

publicerat i Allmänt;
Sitter hemma med en plastpåse på huvudet , haha gör hårinpackning.
Wiggo sitter framför Tvn och kollar på film , min lilla kille är trött snart får han sova!
Idag har jag vart på jobbet och jobbat 8-14 sedan åkte jag direkt och solade lite , vill ha lite färg så man känner sig fräsch. Sen hämtade jag Wiggo från dagmamman och så drog vi och handlade , sen hem & laga mat. Kasta oss i duschen och nu sitter vi här. N är hos sina föräldrar och jag tycker väl inte direkt att det är så lämpligt att jag kommer med min påse på huvudet =P

Ikväll blir det bara lugnt och jag ska nog slänga killen i säng snart sen slänga mig själv i soffan och kolla på film. Åh, längtar. Men först måste jag in i duschen och ta bort detta från huvvet!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentera inlägget här :