Torsdag'

publicerat i Allmänt;
God dagens!
Snart ska jag bege mig mot jobbet 15-21.30 , är faktiskt ganska taggad. Helt ovanligt!
Wiggo är i sitt rum och leker , vi har packat ihop lite saker som han ska ta med sig till mormor han ska sova där inatt.
Igår var vi med Sandra & Gina på leklandet här i Eskilstuna, det var väl sådär. Trodde det skulle finnas lite mer saker till dom här " mindre barnen " och då tänker jag mest på Gina som är bara är över året. Men Wiggo var nöjd och sprang runt och lekte som en tok ,helt svettig blev han =P. Mot kvällen så var jag & älskling lite överallt på ÖB och sedan drog vi oss mot coop handla lite och drog till Billy boys och åt mat. Sen hem och kollade på en film , väldigt lugn och mysig kväll.

Hoppas ni får en bra dag & att ni mår alldeles underbart.



jag älskar er.

Kommentera inlägget här :