Onsdag'

publicerat i Allmänt;
Oj, har uppdaterat väldigt dåligt.
Har inte hänt sådär jättemycket faktiskt. Var till Rebecka & Jonte igår en sväng och kollade på deras nya lägenhet och jädrar i havet va fin den var. Ja annars i veckan har jag jobbat, jobbat & jobbat. Har en jobb helg framför mig som jag hoppas går fort. Känner mig inte alls bra i kroppen, ont i huvudet , små snorig och lite hängig ska snart krypa ner till sängen. Men hur mår ni ? Jag hoppas det är bra!

Fick en kommentar ;
Hej!
jag har läst din blogg en tid och håller nu på med ett projektarbete om unga mammor/föräldrar. Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ställa upp i en intervju? :) Projektarbetet och alla intervjuer kommer att presenteras i en blogg så du kommer själv kunna läsa resultatet när det är färdigt! :)

Tack på förhand, maila mig gärna om du kan tänka dig att vara med!

kram!


Till svar vill jag bara säga ; jag har skickat ett mail till dig så kolla =)

Kommentera inlägget här :