fredag'

publicerat i Allmänt;
Jahajaaa, då var det fredag. Inget speciellt som händer idag vad jag vet , får väl se.
Har vart överallt och raggat färg idag men hittade ingenting alls, faaan besviken.. Men igår så fick vi upp lite saker till lägenheten. Några kartonger och N's soffa och säng sen blev det inte så mycket mer eftersom de ska kunna städa ordentligt så inte våra saker är ivägen.

Sitter nu i soffan hemma hos mig med w som sitter och pillar i mitt hår o, walter och min syster alla är dödströtta och uttråkade .. Fy vilken seg dag säger jag bara. Ikväll blir det nog en mys kväll med god mat. Blir nog hos mamma och pappa ikväll eftersom vi knappt får plats här hemma i lägenheten , saker överallt .

hejhoppgummisnopp!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna - Luddes mamma:

Åh ska ni flytta ihop? :D

Kommentera inlägget här :