fredag' - helg

publicerat i Allmänt;
Fyfan vad skönt med helg ,känns som jag inte har vart ledig på evigheter. Har jobbat 14-21 ikväll. Åkte hem och har packat ner lite saker till flytten , men det gick inte så bra hade bara två kartonger =P . lyckat !
Har jobbat onsdag, torsdag och fredag så en slapp vecka men skönt för nästa vecka jobbar jag hela veckan förutom fredag. Och så har jag en glad nyhet har fått ett " vik " till fram till mitten av mars . Jag är lycklig!
Och snart är det dags för flytt ca två veckor kvar,  har handlat tapeter och en massa annat. Min lägenhet är full med saker och mer kommer det att bli för imorgon ska jag & frugan åka till ikea. =D

Nehee, nu ska jag fortsätta plocka lite sen ska jag dra mig mot sängen.
Godnatt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JOHANNA .:

Du jobbar väl i Torshälla? Vad heter din chef, jag såg att dom sökte semestervikarier runt om. Så jag tänkte ringa :)

Kommentera inlägget här :