Helg!

publicerat i Allmänt;
Den här veckan har jag bara jobbat & jobbat . Var ledig på fredag min enda lediga dag och då blev det att gå en promenad med bästa vän till tuna park , hon köpte ett dansspel till deras Xbox som vi sedan provade på senare på kvällen och herregud säger jag bara. Haha!
Har även fått ihop min byrå hemma med hjälp från mamma , de stod att det skulle ta 30 minuter men vi dubblade det några gånger så det tog oss hela 2 timmar =P . men nu står den där så fint!

Min dator hemma fungerar inte och just nu är den inne på operation vet inte när jag får tillbaka den , snart hoppas jag! Just nu är jag hemma hos mamma och pappa ska äta här och mysa lite tänkte jag. Får se om jag stannar över natten eller om jag åker hemåt. Imorgon är det jobb som står på schemat 14-21.30 min sista dag på det här vikariatet sen är jag lång ledig fram till 3/2 då är det några tider och sedan v 7 börjar jag med mitt nya vik jag fick i 4 veckor framåt. Jag är nöjd ! =) Vi får även kanske nycklarna till lägenheten i hegen och då har vi massor att göra, måla måla och måla. Och sedan tapetsera. Jag är faktiskt lite orolig och nervös haha fråga mig inte varför =P . vill att allt ska vara klart snabbt så man får börja fixa och ha sig, me like!

Nej dags att göra nytta!



jag älskar dig, du är mitt allt.

Kommentera inlägget här :